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Cvops Uniform

Verfasst: Mo 31. Aug 2009, 13:46
von ONeil
Die momentane einstellung in der server cfg erlaubt es jeden cvops mit knife rumzurennen und trotzdem in der uni zu bleiben und weiter zu Killn...und manche nutzen das gezielt aus...deswegen sollte sich das ändern..


Aber wie lautet das cmd um einzustellen das der cvops selbst nach einem knifekill die uni verliehrt?

Mod ETpub (falls das eine rolle spielt)

Verfasst: Mo 31. Aug 2009, 15:11
von WoodSTokk
Das hat nichts mit der Waffe zu tun.
Der Covert Ops behält die Uniform wenn er bei attacken nicht gesehen wird.
Sobald er im Sichtfeld eines Gegners ist wärend er angreift, verliert er die Uniform sofort.

mfG WoodSTokk

Verfasst: Mo 31. Aug 2009, 16:29
von |bTc|ClawFire
die docs sind dein freund ;)
g_coverts [bitmask]

1 Level 4 Coverts have more accurate scoped weapons.

2 Disguised coverts can only be identified with the "crosshair name" by level 4 Field Ops. (requires etpub_client >= 20051016)

4 After detonating a satchel charge, the primary weapon will be selected instead of satchel again. (requires etpub_client >= 20051016)

8 Coverts in disguise take half the normal combat damage.

16 Coverts in disguise take no splash damage.

32 Coverts do not automatically lose their uniform if an enemy sees them firing a weapon.

64 Coverts do not automatically lose their uniform if they fire a non-silent weapon.

128 Coverts do not automatically lose their uniforms if they attach to an emplaced MG weapon. Note that this flag has nothing to do with firing. (etpub_client 20051030 required for proper client side prediction).

256 Coverts are awarded xp for constructive use of smoke.

512 Coverts will lose their uniform if an enemy sees him using ANY weapon (otherwise knife/satchel/smoke/binoc will never lose uni).

1024 A disguised covert can still steal enemy uniforms